El Col·legi de Periodistes de Catalunya entrega les beques Ferrer Eguizábal

Josep Ma Martí, degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, ha fet entrega de les disset beques Lluis Ferrer Eguizábal als col·legiats i col·legiades que han optat a aquestes ajudes. A diferència d'anys anteriors, en aquesta edició, a causa de l'actual situació econòmica i la crisi que travessa el sector periodístic, la Junta del Col·legi de Periodistes de Catalunya va decidir utilitzar el fons de les beques per incentivar la millora professional dels col·legiats i col·legiades.

Per aquesta raó, el degà ha explicat que enguany s'ha destinat l'import d'aquestes beques, que en anteriors ocasions es concedien a projectes de recerca, a subvencionar estudis de postgraus o mestratge en l'àmbit de la comunicació impartits durant el curs acadèmic 2011-2012, en alguna de les universitats catalanes.

Les beques tenen un import de 1.000 euros cadascuna i han estat atorgades a col·legiats i col·legiades que es troben en situació d'atur o treballen com autònoms.