Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2012

El Jurat del Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2012 sobre Dret administratiu, integrat pel Sr. Joaquim Ferret Jacas, catedràtic de Dret administratiu de la Universitat Autònoma de Barcelona, la senyora Montserrat de Vehí i Torra, directora de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya,el Sr. Àngel García Fontanet, expresident de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, la Sra. Cristina Gómez Nebrera, advocada, i la Sra. Elena Moreno Duran, advocada, reunit en sessió de 24 d'octubre de 2013, ha acordat atorgar els Premis següents:

Modalitat A (Millors monografies publicades o inèdites)

Primer Premi: Sr. Marc Vilalta Reixach per la seva obra "La encomienda de gestión. Entre la eficacia administrativa y la contratación pública". (Thomson Reuters – Aranzadi 2012).

Segon Premi: Sr. Agustí Cerrillo Martínez per la seva obra "El principio de integridad en la contratación pública. Mecanismos para la prevención de los conflictos de intereses y la lucha contra la corrupción" (Obra inèdita).

Menció honorífica: Sr. Joan Ridao i Martín per la seva obra "La colaboración público-privada en la provisión de infraestructuras. Revisión crítica y recomendaciones de mejora del marco regulador (contratación, financiación, fiscalidad, contabilidad pública y control externo)" (Atelier 2012).

Menció honorífica: Sr. Juli Ponce Solé per la seva obra "El derecho y la (Ir) reversibilidad limitada de los derechos sociales de los ciudadanos. Las líneas rojas constitucionales a los recortes y la sostenibilidad social" (Obra inèdita).

Menció honorífica: Sra. Alina del Carmen Nettel Barrera per la seva obra "Obligación de resolver, silencio administrativo y responsabilidad patrimonial por inactividad. Una perspectiva de comparación entre el Derecho español y mexicano" (Atelier 2012).

Modalitat B (Millors projectes d'investigació)

Premiats:

Sr. Alexandre Peñalver i Cabré pel seu projecte d'investigació "La tutela contenciosa administrativa dels interessos col.lectius: en especial la legitimació".

Sra. Anna Bereguer Amat pel seu projecte d'investigació "El sistema de recursos en el ámbito de la contratación pública española: pasado, presente y futuro. ¿Instrumento jurídico eficaz para garantizar la transparencia y combatir la corrupción?"

Properament s'anunciarà la data i el lloc de l'acte de lliurament dels Premis Jurídics Ferrer Eguizábal 2012 sobre Dret Administratiu.