Atorgat el Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2018 sobre Dret administratiu

El Jurat del Premi Jurídic Ferrer Eguizábal 2018 sobre Dret Administratiu integrat per la Sra. Montserrat Raga, magistrada del Jutjat contenciós administratiu núm. 5 de Barcelona, pel Sr. Oriol Mir, Catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Pompeu Fabra, per la Sra. Susana Ferrer, diputada de la Junta de Govern de l'ICAB i per la Sra. Núria Flaquer, diputada de la Junta de Govern de l'ICAB, reunit en sessió de 23 d'octubre de 2019, ha acordat, per unanimitat, atorgar el Premi a les millors monografies en matèria de Dret administratiu presentades a concurs (Modalitat A) a:

- Sr. César Cierco Seira per la seva obra" Vacunación, libertades individuales y Derecho Público. Ensayo sobre las principales claves para la regulación de la vacunación pública en España".

- Sr. Julio Ponce Solé
per la seva obra " La lucha por el derecho a una buena administración: el estándar jurídico de diligencia debida y el buen gobierno en las políticas públicas".

El lliurament d'aquest guardó tindrà lloc el proper 21 de gener de 2020 en el marc d'un dels actes organitzats amb motiu de la Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

La Modalitat B d'aquest Premi, destinada guardonar els dos millors projectes d'investigació presentats a concurs en matèria de Dret Administratiu, ha quedat deserta.