L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona convoca els Premis Jurídics Ferrer Eguizábal 2018

Posem a la vostre disposició tota la informació referent a les convocatories dels Premis Jurídics Ferrer Eguizábal 2018

Premi Jurídic Ferrer Eguizábal sobre Dret administratiu 2018

Per a advocats/des, llicenciats/des i graduats/des en Dret i estudiants d’una Facultat de Dret.

- Modalitat A: 2 Premis de 3.937 euros a les millors monografies inèdites o publicades entre l’1 de setembre de 2017 i el 30 de novembre de 2018 en matèria de Dret administratiu.
- Modalitat B: 2 Premis de 3.937 euros als millors projectes d’investigació en matèria de Dret administratiu.

Premi Jurídic Ferrer Eguizábal Edició Extraordinària 2018 sobre Dret de Consum

- Modalitat A: Premi de 3.328 euros al millor projecte d’investigació sobre el tema "L’obsolescència programada i la protecció dels consumidors".
- Modalitat B: Premi de 3.328 euros al millor projecte d’investigació sobre el tema "El principi d’efectivitat i l’ordre públic comunitari en l’àmbit dels consumidors".

Premi Jurídic Ferrer Eguizábal Edició Extraordinària 2018 sobre Transformació Digital

- Modalitat A: Premi de 3.328 euros al millor projecte d’investigació sobre el tema "La identitat digital en el Dret Comparat".
- Modalitat B: Premi de 3.328 euros al millor projecte d’investigació sobre el tema "La personalitat electrònica: institució jurídica diferenciada de la persona física i de la persona jurídica",

Premi Jurídic Ferrer Eguizábal Edició Extraordinària 2018 sobre el tema "Jutjar amb perspectiva de gènere: Tractament jurisprudencial sobre l'assetjament sexual en l'àmbit laboral des d’una perspectiva de gènere":

Per a advocats/des, llicenciats/Des i graduats/des en Dret estudiants d’una Facultat de Dret.

Premi - dotat amb 6.656 euros - al millor projecte d'investigació sobre el tema "Jutjar amb perspectiva de gènere: Tractament jurisprudencial sobre l’assetjament sexual en l'àmbit laboral des d'una perspectiva de gènere"