Fundació inscrita amb el num. 37 en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya

Política de privacitat

INFORMACIÓ DE LA POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

Qui és el Responsable del tractament de les seves dades?

Identitat_Fundació Privada Ferrer Eguizabal
CIF_G-58238353
Adreça postal_Carrer Mallorca, núm. 283, 08037 Barcelona
Telèfon_93 496 18 80, extensions 5076 i 5077
Contacte del DPD_fferrereguizabal@dpd.email

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?

La Fundació Privada Ferrer Eguizábal tracta la informació que ens faciliteu per enviar informació sobre les nostres activitats, serveis o premis convocats.

Per quant temps conservarem les seves dades?

Aquestes dades es conserven fins que s'oposi al tractament o revoqui el consentiment, excepte les dades que siguin necessàries per donar compliment a les obligacions legals i estatutàries, com els terminis de prescripció per possibles responsabilitats legals en base al tractament realitzat.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal per enviar via postal i electrònica informació sobre els serveis, activitats o premis convocats, és el consentiment.

Dades d'identificació, codis o claus d'identificació, adreça postal o electrònica i dades econòmiques, financeres, professionals i formatives.

Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?

Les dades que ha facilitat es tractaran per la Fundació Sant Raimon de Penyafort d’acord amb les finalitats descrites en aquest document, i en aquest sentit se l’informa que podrà exercir, els seus drets d’accés, rectificació o supressió, o la limitació al seu tractament, i a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de la dades o revocar el seu consentiment a la següent adreça de correu electrònic fferrereguizabal@dpd.email, sens perjudici del seu dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control, tal com l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, al carrer Rosselló 214, Esc. A, 1r. 1a., 08008 Barcelona, i telèfon 935527800.