Concert a la Parròquia de Santa Maria del Pi de Barcelona

Amb ocasió de la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort, patró dels advocats, la Coral de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB) juntament amb la Capella de Música de Santa Maria del Pi van oferir el passat 31 de gener un concert a la Parròquia de Santa Maria del Pi de Barcelona.

Aquest acte va servir per donar a conèixer la Fundació Privada Ferrer Eguizábal. Mossèn Gaietà de Casacuberta, rector de la Parròquia de Santa Maria del Pi, va recordar la figura del fundador, Lluís Ferrer i Eguizábal, molt vinculat a la vida de la Parròquia, mentre que Eudald Vendrell, com a vicedegà de l'ICAB i president de la Fundació en representació d'aquesta corporació, va explicar les activitats que realitza la Fundació Privada Ferrer Eguizábal per mitjà de les entitats que formen part del seu patronat, a nivell benèfic, cultural, formatiu, professional i assistencial.

Eudald Vendrell també va anunciar la posada en marxa de la pàgina web de la Fundació.