Política de privacitat

CIF: Q-0863003-J
Contacte dpd@icab.cat

Finalitat

Gestió de les activitats, serveis o premis organitzats per l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, així com la comunicació d'informació sobre aquests.

Legitimació

Les bases de convocatòria del premi; la Llei 7/2016, de 31 de maig, d'exercici de professions titulades i dels col·legis professionals; la Llei 2/1974 de 13 de febrer, sobre col·legis professionals i els Estatuts de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Destinataris

Només les necessàries per a l'execució de la convocatòria del premi i en compliment d'obligacions legals.

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional de la política de protecció de dades

Informació addicional

Per més informació sobre la política de protecció de dades pot consultar la informació addicional següent.

INFORMACIÓ ADDICIONAL DE LA POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

Qui és el Responsable del tractament de les seves dades?

Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona
CIF: Q-0863003-J
Carrer Mallorca, núm. 283, 08037 Barcelona
Contacte dpd@icab.cat

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona tracta la informació que ens faciliteu per la gestió i execució del premi convocat i enviar informació sobre els nostres serveis i activitats o premis convocats que no estiguin directament relacionats amb el premi convocat, en cas que així ens autoritzeu.

Per quant temps conservarem les seves dades?

Aquestes dades es conserven fins el compliment de les obligacions derivades de l'execució de la convocatòria, fins que s'oposi al tractament o revoqui el consentiment per les altres finalitats, excepte les dades que siguin necessàries per donar compliment a les obligacions legals i estatutàries, com els terminis de prescripció per possibles responsabilitats legals en base al tractament realitzat.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal per al tractament de les seves dades és l'execució del premi convocat.

La base legal per enviar via postal i electrònica informació sobre els serveis, activitats o premis convocats de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona que no estiguin directament relacionats amb el premi convocat és el consentiment.

Les categories de dades que es tracten són:

Dades d'identificació, codis o claus d'identificació, adreça postal o electrònica i dades econòmiques, financeres i formatives.

Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?

Les dades que ha facilitat es tractaran per l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona d'acord amb les finalitats descrites en aquest document, i en aquest sentit se l'informa que podrà exercir, els seus drets d'accés, rectificació o supressió, o la limitació al seu tractament, i a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de la dades o revocar el seu consentiment a la següent adreça de correu electrònic dpd@icab.cat , sens perjudici del seu dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control, tal com l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, al carrer Rosselló 214, Esc. A, 1r 1a, 08008 Barcelona, i telèfon 935527800. En tot cas, podrà retirar el seu consentiment en qualsevol moment, sense que l'esmentada retirada afecti a la licitud del tractament basat en el consentiment abans d'aquesta.